Suck


Klockan är ett på natten.

Halv tio tog jag mina tabletter (inlusive 5 mg Stilnoct för att sova).
En och en halv timme senare gick jag upp och tog ytterligare 5 mg Stilnoct.
Och nu sitter jag här. Klockan är ett på natten, jag har lektioner i morgon, kan inte gå rakt, har en mördande huvudvärk och har silverfiskar i lägenheten.
Dessutom är jag kissnödigt.

Nedan kommer några saker jag har fastställt;
§1 Om man tar antidepressiva tillsammans med sömntabletter så blir man illamående.

§2 Om man är illamående vill man inte äta

§3 Ingen kan med gott samvete tvinga dig att äta om du säger att du mår illa

§4 Jag har två veckor framför mig där jag inte behöver äta nånting alls

§5 Ångestdämpande har oxå illamående som bieffekt, ska prova blanda med dom tabletterna imorgon

§6 Det är tragiskt att vara vaken hela natten mot måndag
§7 Jag har beställt en stepmaskin som kommer att bli min heligaste ägodel. Den och jag mot världen
§8 THIN är värld att dö för, det är det enda som betyder så pass mycket för mig att jag skulle kunna dö för att skydda det.
§9 Killar är svin, håller ni inte med så motbevisa mig eller håll käften.
§10 Jag ska gå ner till 55 kg och bevisa att killar är svin, eller rättare sagt, han kommer att bevisa det...
Imorgon ska jag:
§1 ...träna två gånger på gymet = minst -1000 kcal
§2 ...plugga samhälls och djursjukvård
§3 ...städa min lägenhet och plocka i kartonger minst 2 timmar = - ca 400 kcal
§4 ...promenera minst 1 timme med hunden = - ca 240 kcal
§5 ...gå onödigt mycket i trappor på skolan = - ca 60 kcal
§6 ...eventuellt gyma en tredje gång = - 300 kcal
§7 ...inte äta nånting


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0