Måndag 26 nov 2oo7

Morgonvikt: ---
Aktuellt BMI: ---
Kvällsvikt: ---

Frukost: En kopp te, tabletter
Lunch: Sallad, ostsmörgås (300 kcal?)
Mellanmål: inget
Middag: Ris och köttgryta (700 kcal?)

dagar utan hetsätning

Träning:



09:18
Är sjukt stressad just nu.
Ska hinna till polisstationen och fixa pass, och sen till praktiken.
Fattar inte hur jag ska hinna.
Jaja, får väl komma lite försent då.
Dålig stil men vad har jag för val?

Helgen gick dåligt.
Har städat ur min lägenhet, men det innebar även fasta mål med föräldrarna.
Usch.
En hetsätning blev det oxå.
Fattar inte varför, men jag kunde inte sluta äta. Det gick bara inte.
Dåliga mig.

Nu känns det i alla fall tryggt att var tillbaka i gängorna igen.
Ingen frukost, sallad till lunch och pyttelite middag.
Det enda osm inte känns tryggt är att inte veta vad jag väger.
Kände mig obeskrivligt fet i morse (när gör jag inte det?) så då borde vågen visa på 65 nånting.
Usch.
Vill inte vara så här fet!



Hatar att ha middagsgäster, då funkar inga ursäkter.
Inte kan man sitta och peta i maten heller.
Sen var dom här jävlat hela kvällen, så jag kunde inte träna nånting.
PANIK!

Uppdaterar under dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0