Lilla Rödluvan

Jag var kalassnygg som Lilla Rödluvan.
Hade på mig en röd Cape, svart halternecklinne, kort svart kjol, leggins och ina supersnygga skor.

Vet inte riktigt vad det var med mig igår.
Jag vägde ju asmycket, dessutom har jag inte riktigt den begåvningen att jag kan bära upp kjoltyg, och ändå knallade jag runt på stan i en kjol som nätt och jämt täckte rumpan och kände mig hetare än nånsin.
Lustigt...

Vågen visade i alla fall 63.5 kg i morse.
Skulle råda bot på min uttorkning, så jag drack vatten som en ko igår.
Tror jag hällde i mig över tre liter, hur fan det nu fick plats...
Känner mig lite uppsvälld idag i alla fall, och enormt hungrig...
Den här fastan kommer nog att bli lite svår, hungern brukar ju försvinna tills nu, men istället blir den bara värre...

Får dricka massor med te och se hur det går.
Idag ska jag i alla fall städa...
Det ska komma en tjej och titta på lägenheten, om det finns plats på elevhemmet så flyttar jag in där och hon tar min lägenhet redan i december.
Kul, i alla fall om Nini inte flyttar in föränns i februari, då kommer jag inte ha nån mat alls innom räckhåll, förutom det som serveras i matsalen, och dit går jag ju inte själv.
Alltså = enda maten blir lunch om jag inte lyckas smita undan den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0