I'm good

Jävlar jag är bra.
63.9 kg nu på kvällen.


Det mesta är nog förlorad vätska, har inte druckit tillräckligt idag känner jag.
Fast då har jag heller inte ätit nånting...
Hihi* jag är så bra!

Har dessutom fixat utklädnad till Halloween.
Jag ska vara lilla Rödluvan. En modern version...
Har suttit tre och en halv timme nu och nålat på Capen.
Trodde inte att det skulle vara så svårt att sy en utan mönster. Det är ju bara fyra delar plus huvan.
Jojo, snacka om att ha höga tankar om sig själv.
Ska göra den färdigt imorgon när jag har en levande provdocka och en symaskin till hjälp.

Den övriga utstyrseln består av ett par urläckra svarta skor med mördande hög platå+klack.
Jag tror aldrig jag har köpt ett par snyggare skor.
Tyvärr var dom lite förstora (en storlek eller två), men det är värt att måsta gå i dubbla sockar i dom. Så snygga var dom verkligen.

Köpte även ett svart halterneck-linne på HM. Riktigt snyggt faktiskt. Trots att jag egentligen inte kan bära upp halterneck.
Till det har jag ett par hellånga svarta tights.
När jag kom hem insåg jag dock att det där linnet inte var så långt som jag hade trott.
Jag trodde att den skulle kunna tas för en mycket kort klänning, men tji fick jag. Det är ett linne, och det syns, den visar hela min stora röv.
Alltså måste jag ha en kjol under.
Jaha, och vars ska man få tag på den?
Jag äger inga kjolar, ingen jag känner äger några korta svarta kjolar (i min storlek) och jag har inte ett öre att köpa en kjol för.
Ligger redan minus, och då har vi inte ens gått ut på krogen än...

Tja, i värsta fall får jag väl visa hela världen hur fet jag är...
Som om det skulle vara någon nyhet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0