Fredag 30 nov 2oo7

Morgonvikt: 62.7 kg
Aktuellt BMI: 23.5
Kvällsvikt: ---

Frukost: inget
Lunch: inget
Mellanmål: Läckerol (30 kcal)
Middag: N/A

2 dagar utan hetsätning

Träning:



10:07
Försovde mig och missade frukosten.
Så synd, not.
Mobilen höll inte hela natten, men jag vaknade typ halv nio i alla fall, så jag kom bara lite försent.

Tacobuffé till lunch.
Såser och skit.
Aldrig att jag äter det.
Kommer ändå bli itvingad middag när jag kommer hem, så det är väl lika bra att spara sig tills dess...

Annars är det ännu en dag då jag fryser, sitter vid internet istället för att plugga och kommer på att jag glömde ta fluoxetin i morse.

15:42
Jag hatar verkligen att åka buss.
Var tvungen att ta två(!) Atarax för att klara av att åka in till stan.
Inge bra.
Tog ytterligare en innan jag hoppade på bussen hem.
Nästa vecka ska jag ha min bil!
Aldrig att jag åker buss en gång till.
Sen hjälper det ju inte heller att bussarna är smockfulla.
Behöver i alla fall inte sitta utmed nån, skönt.

Köpte en påse läckerol lakrits. Ver inte varför, men det kändes som att det behövdes nått sött för att jag inte skulle hetsäta.

Äsch, fy fan.
Atarax plus dator på bussen är inge bra.
Mår illa som ett svin.
See ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0