Fredag 23 nov 2oo7

Morgonvikt: ---
Aktuellt BMI: ---
Kvällsvikt: ---

Frukost: inget
Lunch: Köttsoppa, knäckebröd m. skinka (200 kcal)
Mellanmål: inget
Middag: Sallad på resturand (1000 kcal?)

3 dagar utan hetsätning

Träning:
30 min. Promenad (-150 kcal)



14:24
Försovde mig i morse.
Vaknade halv tio och hade bokad tid med min samtalskontakt inne i stan tio, alltså: ingen frukost, ingen morgonvikt ingenting.
Känner att det blev lite mycket mat på lunchen dock.
En hel portion köttsoppa.
Visserligen var det mesta buljong, men knäckemackan hade jag ju kunnat skippa. Vet inte om jag fick i mig 200 kcal på den lunchen, men man vet ju aldrig, bättre att ta i lite än att mesa i uträkningen...

Nu sitter jag på elevhemmet och väntar på att mamma och pappa ska komma och hjälpa mig flytta ut ur lägenheten.
Av någon underlig jävla anledning luktar det nybakat bröd i hela mitt rum.
Usch.
Dessutom har jag hembakat bröd i frysen och om man värmer det i ugnen blir det nästan som nybakat.
Men orka, det tar 20 min att gå till lägenheten och dessutom har jag inget smör. Och nybakat bröd utan smör är inget att skryta med.
Haha! Bästa receptet mot hetsätning.
Fluoxetinet funkar föresten asbra!
Vet inte om jag sa att jag fick byta medicin, men jag har inte hetsätit en enda gång sen jag bytte (tre dagar sen visst, men bra ändå).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0