En bra fasta

Den här fastan har faktiskt varit bra på vissa sätt...

Jag har väl kanske inte gått ner i vikt i den takt jag hoppades på, men jag har fått tillbaka mitt äckel för mat.

Jag går ju i perioder för er som inte vet.
Ibland har jag inget stopp, jag bara äter och äter tills jag äcklar mig själv så mycket att jag spyr.
Nu var det ett tag sen jag spydde sist, men ätperioderna har avlöst varandra.
Oftast är det mitt äckel för mat som gör att jag fastar, nu började jag i andra änden.
Jag fastade tills jag kände äckel för mat...

Tror jag ska avbryta fastan imorgon.
Måste göra det under kontrollerade former så jag inte börjar hetsäta.
Liten risk nu när jag börjar bli äcklad, men man vet aldrig. Saker förädras så fort...

Som sagt, kontrollerade former var det som gällde.
Imorgon ska jag äta en halv portion havregrynsgröt (fiberberikad som alltid). Den ska tillagas tidigast halv åtta på kvällen.
Då har jag fastat i fyra dygn.
Om jag är duktig så äter jag gröten enbart, annars är det tillåtet med två tsk. sockerfri sylt.
Såklart ska allt det motioneras bort.
Minst en timmes promenad. Helst ska jag fara på gymet, det var ett tag sen nu.
Och som den duktiga slarvern som jag är så måste jag tvätta och städa. Det bränner ju alltid några kcal.

Min morgondag.
Sweet..

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0