En bra dag

Mitt internet har varit lite cp några dagar, plus att jag inte har sovit ordentligt, så jag fortsätter med poängjakten någon gång i helgen eller så.

I övrigt har det varit en bra dag idag.
Inte jättebra, men bra.

Följde faktiskt med till lunchen idag.
Åt en portion sallad och rivna morötter.
Åt några tuggor av någon risröra med köttfärs och svamp. Den var god.
Sen förstörde jag dagen med att äta godis.
Inte så mycket, men dock godis. Usch.
Sen mådde jag så lagomt dåligt ända tills jag for på träningen.
Där vände det.

Det gick asbra!
Jag gick ner i spagat och gjorde rondater som om jag inte ar gjort annat.
Byggena gick jättebra oxå.
Dessutom fick vi veta att vi inte kommer att tävla mot något lag i dansen, dvs. vi kommer garanterat till SM.
Väl där kommer vi att möta ca. 11-12 lag, Alltså inte så jättehård konkurrens. Har vi tur och är riktigt duktiga då så kanske vi till och med kvalar till EM!
Hoppsan, nu blev jag lite väl entusiastisk.
Men jag förtjänar det.
Efter träningen skulle jag iväg och handla.
Illa, det visste jag.

Trots att det gick så bra på träningen så kände jag att en hätsätning var på väg.
Säkert pga. det där förbaskade godiset.
Men istället skyndade jag mig igenom affären, köpte lite frukt och sedan var jag vid kassorna.
Varför har dom allt godis vid kassorna?
Är det för att man ska hinna känna efter att man faktiskt vill ha godis trots allt medans man äntar på sin tur?
I alla fall så köpte jag en påse viktväktargodis. Runt 200 kcal/påse.
Helt ok även om man skulle smälla i sig hela påsen.
Det gjorde nu inte jag. Kan helt enkelt inte äta hur mycket som helst av samma sorts godis. Åt kanske 7-8 st.
När jag väl var hemma tuggade jag i mig två kiwi istället.
Tog även ett glas Fun Light.

Rätt ok dag trots allt.
Kommer nog inte ha gått ner nånting tills imorgon, men bättre att stå still än att gå upp pga. av en hetsätning.
Fast jag har lite ångest.
Det är pizza till lunch.
Känns som om jag måste äta lunch, ska ju träna på kvällen, och då orkar jag mycket bättre om jag har ätit nånting, men pizza?
Dessutom har dom jättedåligt med sallad när det är pizza. Ingen grönsallad, grekisk sallad, morötter eller bönor, bara pizzasallad.
Men om jag äter en halv pizzabit då? Vi har ju ändå idrott före lunch, då borde jag ju ha motionerat bort tillräckligt många kcal för en halv pizza...
Äter ju ändå mjölkfritt, så det är ingen ost på...
Vi få se hur jag gör....

Råkade stoppa in näsan i kylskåpet idag.
Ve och fasa.
Har nog inte haft någon omsättning där på flera veckor, kanske månader.
Ingenting i det kylskåpet är ätbart, tro mig.
Måste ta mig i kragen och rensa ut där...
Frågan är bara när...

Jaja, flyttar ju ut om tio dagar.
Ska bli skönt.
Har jag riktigt tur så har min stepmaskin kommit när jag far hem på söndag.
Jag kommer att behöva den, så mycket som jag äter när det väl finns mat...
Usch jag är så äcklig.

Näe,  nu är det dags att ta tabletterna och gå och lägga sig.
Ska försöka somna utan stilnoct inatt.Blir så jävla hängig av dom dagen efter...
Ska vara färdig med historian imorgon.
Jag har inte ens börjat på den.
Men jag orkar inte bry mig, han får fan ta och ha lite förståelse.
Har man inte en enda lektion i frånvaro och är bland de bästa i klassen så borde det väl finnas lite spelrum för misslyckanden, eller?

Skit samma.
Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0