Dåliga jag

Jag vet, jag är dålig.
Fast den här gången var det inte bara mitt fel, internet har varit cp hela dagen, så jag har inte kunnat uppdatera även om jag hade haft tid...

Så vi gör ett nytt försök imorgon istället.
Då har jag en tid hos ansvarig läkare på enhet A på vuxenpsyk. Läskigt...
Sen ska jag köra tretton mil till nästa läkarbesök då jag ska ta vaccin inför Thailand. Ännu läskigare!

Men för att ni inte ska bli alltför besvikna (vem försöker jag lura?) så ger jag er istället sju sanningar om mig.
Enjoy! Eller nått...

1. Jag har egentligen platinablont hår. Fast jag såg ingen poäng med att bli tagen för en dum blondin så numera är mitt hår mörkbrunt.
2. Jag har ett IQ på 128 enheter.
3. Jag är beroende av att spela Harpan.
4. Jag har klaustrofobi.
5. Mina föräldrar skäms över mitt ätande (när jag överäter) och det har de låtit mig förstå både en och två gånger. Detta har gjort att jag har ångest när jag äter så att andra ser.
6. Jag avskyr bananer.
7. Jag klarar inte av att folk rör i mig. Spelar ingen roll vem det är, jag vill inte att nån rör i mig. Helst ska man inte stå för nära mig heller, och inte bakom mig. Och när främmande människor börjar prata med mig gör mig galen, då skulle jag faktiskt kunna mörda någon. Vilken normal människa går fram och börjar prata med en främling? Och folk som ska föreställa förstående... Argh!
Kort sagt: Jag hatar människor.

Så, nu vet ni mer om mig än min egen mamma.
Det är ganska tragiskt, för antingen så vet inte min mamma nånting om mig, eller så har jag utelämnat delar av mitt liv som det inte är meningen att någon annan ska veta.
Alltså, min mamma vet ingenting om mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0