Två år

Nu är det två år sedan.
Räkningen börjar om imorgon.
Jag har hetsätit.
Äckligt, men jag antar att det är bättre än att ta en massa tabletter och skära sönder sig själv.

Det var meningen att det skulle bli en bra dag.
Jag hade fixat allt så det skule bli en bra dag, och ändå blev den så dålig.
Skit samma.
Ska inte väga mig i morgon.
Eller så kommer jag att göra det...

Vi får se.

Imorgon ska jag vara samma person som igår.
Idag är jag mig själv.
Ingen känner igen mig...


Fick föresten en kommentar av en kompis som jag inte har sett sen augusti.
Det första hon sa när hon såg mig var att jag hade blivit smal.
Fattar inte hur hon kunde se det.
Jag har typ gått ner två kilo allt som allt sen vi sågs sist.
Fast jag kanske har byggt mycket muskler...
Jag vet inte, jag har inte mätt mig på ett tag...

Jaja.
Skriver en sväng imorgon.
Ett sista inlägg innan jag åker.
Sen hör ni inget av mig föräns efter nyår.
Då kommer jag vara bruuun!
Sen fattas det bara att bli smal...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0