Träning

Har inte vägt mig i morse.
Orkade helt enkelt inte.

Dessutom var mamma så snäll och väckte mig lite tidigare så vi skulle hinna äta frukost tillsammans.
Surt.
Två mjukmackor med ost, eller, en rättare sagt, smusslade en halva till hundarna och den andra halvan åkte i toaletten.

I övrigt har jag ätit två äpplen.
Vet inte varför, men min mage mår verkligen inte bra idag.
Känns som om jag har druckigt en liter mjölk ungefär (allergisk).
Ont.

Har bestämt mig för att försöka gå till frukosten imorgon.
Bara för att dricka en kopp te visserligen, kanske äta en frukt, men inget mer.
Känner bara att jag måste vänja mig vid matsalen innan alla andra kommer tillbaka och tvingar mig att äta där...

Träningen gick rätt bra idag.
H, toppen i min grupp, är så himla gullig.
I alla fall så kom jag, H och AM på en helt ny "rörelse". Den var faktiskt skitsnygg.
Vi ska arbeta vidare på den nu i helgen och se om vi kan utveckla den.
Skulle vara kul om vi har med den i programmet.

Fixade ett par rondater idag.
Mitt ena knä är totalt blåslaget efter en misslyckad rondat. Kunde inte bestämma mig och jag skulle hjula eller ronda, så det blev en kraschlandning.
Tror jag kommer att få några blåmärken på armen oxå efter några misslyckade lyft.

Har rakat benen idag.
Måste ju förbereda mig lite inför resan.
Känns helt läskigt.
Jag gror alltid fram en vinterpäls på vintern för att jag inte ska frysa så mycket, men nu är den borta, mitt i smällkalla december.
Och huden känns läskigt len. Tihi*

Jaja, ska överväga att lägga mig nu.
Annars blir det nog svårt att orka upp imorgon till frukosten...
Fast vi får se, har jag tur så kan jag ju se fram emot en hel dag utan mat, vet inte riktigt om jag vill förstöra den dagen före åtta på morgonen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0