Thailand dag 1

Klockan är åtta på morgonen och det är första dagen  i Thailand.
Det är helt underbart här.
Varmt, vackert och soligt.

Vi bor i ett lyxhus med pool i området.
Jag skulle kunna stanna föralltid.

Har ingen aning om vad jag väger, men jag borde ha hållit vikten rätt hyffsat i stockholm.
Sprang runt rom en galen tok och shoppade och gick på utställningen.
Åt bara frukost, lyckazdes slingra mig undan allt annat.
Tur man ha allergi att skylla på...

Det var meningen at jag och lilium skulle träffas, men det blevb tyvärr inte.
Synd.
Fast det var ju inte sista gången jag var i stockholm, så det lär nog bli fler tillfällen ^^

Nu ska vi iväg och äta.
VI kommer att äta ute ungefär varje måltid, så jag kommer att ha ett helvete att hålla koll på maten.
Men jag har funderat lite.
Om jag inte äter något onyttigt, och endast äter halva portioner när vi äter ute, och rör mig så mycket jag bara kan, så borde det här bli rätt bra ändå...

Det var lite lustigt i stockholm. Jag försökte äta. Det gjorde jag verkligen, men jag kunde inte.
Tex. på söndagen så hade jag bara ätit en smörgås och lite keso till frukost och var snorhungrig vid två tiden.
Gick in på pressbyrån och bestämde mig för att köpa nånting att tugga på.
Jag skulle verkligen köpa något att tugga på, det hade jag bestämt.
Jag kom ut därifrån med en cola zero.
Lite senare så gick jag till ett godis stånd där dom sålde godisremmar.
Nu, nu skulle jag fan köpa åtminstonde en rem att äta.
Men dom hade itne den remmen jag ville ha, så jag gick därifrån tomhänt...

Samma sak i tax-free shopen på arlanda.
Hade sett ut i förväg vad jag skulle köpa för godis. La ungefär hälften av det i korgen, men när jag tittade i korgen började jag baramå illa och la tillbaka godiset.

Viktmålet efter semestern ligger under 60 eller nått.... Vi får väl se hur det går, men nu ska jag bara njuta.
Så får jag väl hetsbanta när vi kommer hem istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0