Söndag 9 dec 2oo7

Morgonvikt: 63.3 kg
Aktuellt BMI: 23.8
Kvällsvikt: 63.3 kg

Frukost: 40 mg Fluoxetin
Lunch: Pastasallad m. räkor (500 kcal?)
Mellanmål: inget
Middag: inget

4 dagar utan hetsätning

Träning:

3 timmar dans, gymnastik och styrka ( - 600 kcal?)


08:55
Suck.
Tränade som en gris och åt som en myra, och fortfarande samma vikt.
Det är precis sånt här som triggar hetsätningar.
Men jag ska inte förstöra allt nu.
Det får jag inte.

Det hinner jag föresten inte.
Sitter och väntar på skjuts till träningen.
Får lyxigt nog skjuts både dit och tillbaka = ingen buss!
Härligt.

Alltså kan jag bara äta det som finns till hands.
Dvs. räksallad och två äpplen.
Och Coca Cola Zero.
Tog 40 mg fluoxetin i morse igen.
Känns som att jag vill fortsätta med den dosen.
Kanske höja till 50, fast vi får se.
Måste nog prata med läkaren om det oxå...

Känner mig lite frustrerad...
Om jag inte gick ner nånting från igår, så borde jag ju inte gå ner nånting till imorgon heller.
För idag ska vi bara träna typ tre timmar, plus att det blir mindre promenad.
Det är snorhalt och blött ute så man går inte direkt ut bara för skojs skull....

Fast vi får se, vikten kanske bara sitter lite segt.
Det borde gå neråt snart igen.

14:45
Fan alltså.
Hade med mig en räksallad till lunch, trodde jag.
Gissa om jag höll på att svimma när jag såg att halva "salladen" bestod av PASTA!
Fy fan!

Och tränaren var på mig som en hök för att se till att jag åt ordentligt.
Åt inte allt visserligen, men alla gånger att jag har fått i mig 500 kcal. Minst.
Usch.

Och dessutom tränade vi inte lika mycket idag efter som att alla var lite trötta och slitna.
Suck.
Aldrig i helvete att jag har gått ner till imorgon.
Kommer säkert ha gått upp...
Inte bra!

För någon vecka sen så satt jag och gjorde ett viktschema.
Varje måndag har jag skrivit in en maxvikt, och jag får inte under några omständigheter väga över den maxvikten.
62 kg står det för imorgon....
Fan!
Jag kan inte gå ner 1.3 kg på en dag, det är omöjligt.
Spec. när man har ätit som en gris som jag...

Ångest.
Tur att det är så långt till affären.
Annars hade jag nog suttit och hetsätit vid det här laget.
Tänkte gå en promenad, men sen kom jag på att jag oundvikligen skulle hamna på ICA med en massa skräpmat i korgen, så jag ändrade mig.
Visst, jag förbränner mindre, men bättre än att hetsa i alla fall...

18:17
Blir absolut ingen mer mat idag.
Ställde mig faktiskt på vågen efter att ha hoppat ut ur duschen och tjoff!
63.3 kg
Den kanske har hakat upp sig?

Fast jag har i alla fall inte gått upp i vikt.
Och normalt brukar jag "gå ner" runt fyra hg under natten.
Lite sjukt, jag vet, men så är det bara.
Ska allvarligt fundera på att köpa en ny våg efter nyår.
Om jag har kvar nå pengar då.

Jag börjar känna mig lite less...
Är alldeles mör i kroppen och sitter ensam på elevhemmet med en trasig DVD.
Kul.
Not.


Nu får det fan ta och komma nån.
Själv får man väl plugga under tiden...
Tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0