Onsdag 12 dec 2oo7

Morgonvikt: 63.0 kg
Aktuellt BMI: 23.7
Kvällsvikt: N/A

Frukost: inget
Lunch: N/A
Mellanmål: N/A
Middag: N/A

7 dagar utan hetsätning

Träning:



10:28
Det här kommer att bli en dålig dag.
Eller snarare, det är en dålig dag.
Jag har sjukanmält mig från skolan så jag ska slippa den i alla fall, men hey, jag är ju lix här så jag funderar på att vandra runt lite grann. Bara för att...

Jag ska nog göra det.
Kanske sätta mig och se en film sen eller nått...

Det är julbord idag på skolan.
Helvete heller att jag ska äta nått...
Bara låt mig va...
Idag måste jag få vara ensam.
Imorgon kan jag vara den jag var igår, men idag måste jag få vara mig själv.

Rapporterar hur det går...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hoppas att dagen har gått bra!
7 dagar utan hetsätning är en enorm prestation (klappa dig själv på axeln) !!
Kramkram!

2007-12-12 @ 17:38:10
URL: http://sofiejagar.blogg.se
Postat av: yellowplease

Hoppas din dag blev bättre senare! Och duktigt med 7 hetsfria dagar. Bra kämpat tjejen! Jag tror på dig! Kramar

2007-12-12 @ 19:04:05
URL: http://yellowplease.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0