Och sen...?

Nu har jag smakat fisk och nudlar och räkor och bläckfisk och allt vad man kan hitta på...
Med andra ord har jag upllevt det mesta som matkulturen i Thailand har att erbjuda.
Och sen då?

Fatta att jag verkligen sitter och TVINGAR i mig maten.
Jag har absolut ingen aptit längre.
Dessutom var det livat värre på resurangen vi åt middag på idag.
Usch.
Hatar det.

Dessutom har jag bränt mig på axlarna och underarmarna....

Jag vill hem.
Hem till min hund.
Hem till tryggheten.
Hem till kylan.
Hem till svälten.
Hem till kontrollen.

Jag vill hem...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Bläckfisk.. uuh.. slemmigt, men mättande? ^^ :)
Stor kram och lycka till! ..Du får tänka att det inte är varje dag som man är i Thailand.. ;)

2007-12-24 @ 00:20:53
URL: http://sofiejagar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0