Lördag 8 dec 2oo7

Morgonvikt: 63.3 kg
Aktuellt BMI: 23.8
Kvällsvikt: N/A

Frukost: inget
Lunch: Falafel, bulgur, sallad (200 kcal)
Mellanmål: Ett äpple (60 kcal)
Middag: inget

3 dagar utan hetsätning

Träning:

4 timmar gymnastik, dans och styrka (- 800 kcal?)
1 timme promenad (- 200 kcal)

17:35
Kände mig mindre fet imorse, så jag vågade ställa mig på vågen.
63.3 kg
Fortfarande fet, men hey, efter en vecka hemma så hade det kunna vara värre...

Har haft intensivträning idag. Fyra timmar.
Om man snittar på att man förbränner 200 i timmen plus promenaden, så har jag förbrännt 1000 kcal!
Känns lite overkligt...
Har förmodligen räknat fel.
Fast jag har i alla fall förbrännt det lilla jag har ätit idag.

Det blev lite skräckscenario när vi skulle äta lunch.
Tränaren gjorde det jäkligt klart för oss att man skulle äta upp ALL mat man hade med sig.
Shit tänkte jag, hade ju köpt en färdiglunch och den innehöll 380 kcal.
Aldrig i helvete att jag stoppar i mig nästan 400 kcal på en måltid!
Fast jag åt mest bara grönsaker och lite bulgur och typ tre falaflar.
Lämnade resten, vilket var typ hälften.
Tränaren blev lite kinkig på mig, men jag skyllde bara på att det var sås på det som var kvar, och såsen innehöll mjölk, och eftersom att jag är allergisk mot mjölk så kan hon inte tvinga mig att äta den.
Phu!
Fast jag räknade i runda släng att jag ändå fick i mig typ 200 kcal.
Sen åt jag ett äpple på fruktstunden.
Så allt som allt ligger jag på 260 kcal.

Känner mig rätt nöjd.
Fast jag slängde i mig 40 mg fluoxetin i morse.
Tror det gjorde sitt.
Har inte varit det minsta hungrig på hela dagen.
Inte ens sugen på mat, eller godis.
Var inne på två affärer för att hitta vegetarisk färdigmat som inte innehöll en massa kalorier eller mjölk. Och säg den affär som inte har godis vid kassorna?
Det hör även till saken att jag är extremt sockerberoende.
Får abstinens efter ca 24 h.
Det är ganska illa.
Fast nu har jag inte ätit godis på ngåra dagar.
Och inte känner jag något behov av det heller.
All ära åt fluoxetin!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0