Fredag 7 nov 2oo7

Morgonvikt: ---
Aktuellt BMI: ---
Kvällsvikt: ---

Frukost: 1 (halvt) glas jouice (50 kcal?)
Lunch: Sallad (ca 50 kcal)
Mellanmål: 1 litet äpple (ca 60 kcal)
Middag: N/A

2 dagar utan att hetsäta

Träning:
Prom. ca 40 min (- 150 kcal)

17:22
En rätt bra dag,
Lite stolt över att jag har lyckats äta lite och ofta istället för att tömma kylskåpet halv tio på kvällen.
Är kvar på elevhemmet under helgen, och där finns det ingen mat att äta.
Har handlat lite frysta jordgubbar som jag ska ha till middag.
Lite lyxigt känns det allt.

Blev ingen morgonvikt idag.
Kände mig så hiskeligt tjock och ful.
Gick inte i närheten av varken vågen eller spegeln alls.

Har ökat fluoxetinet till 30 mg.
Läkaren har dessutom skrivit ut ett paket på 100 tabletter och som om inte det var nog så har jag två uttagningar på det receptet!
Alltså 200 tabletter!
Fan alltså, därmed har jag friheten att exprimentera lite själv hur mycket jag behöver.
Ska visserligen öka succesivt, men upp till 40-50 mg ska jag i alla fall, känner redan nu att 30 är alldeles för lite.

Roligt nog så har jag mördande ont i mina axlar.
Träningsvärk i benen och rumpan, visst, men ont i axlarna....
Dessutom har jag inget smärtstillande.
Livet är tragiskt.
Jaja.

Ingen hetsätning på två dagar, och det ska fan inte bli det på flera veckor heller!
Nu är jag less, man njuter ju inte ens av maten när man hetsäter, inte för att jag njuter av den annars heller, men vad är poängen lixom?
Bara min sjuka hjärna som har dumma idéer.

Äsch, nu spårade jag ur lite.
Ska spendera resten av kvällen med att lägga pussel och se på Sagan om Konungens Återkomst (förlängda versionen).
Under tiden ska jag smaska på mina jordgubbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0