-

Det är dåligt nu.
Allt går dåligt.
Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till...

Bara två dagar kvar här hemma nu, sen är det åtta dagar på elevhemmet.

Han har föresten börjat ringa igen.
Jag måste verkligen byta mobilnummer.
Tur att han i alla fall inte vet att jag har flyttat...

Jag vet inte om jag orkar så mycket längre...

Men det är bara att hålla ut.
När jag kommer tillbaka till skolan så ordnar sig allt.
Då kan jag andas ut igen.


Edit
Har föresten fixat och trixat lite med bloggen, hoppas ni gillar det nya utseendet ^^

Kommentarer
Postat av: Sofie

Wiie, det var jättefint med bloggen. :-)
Keep on going, 2 days.. det fixar du ! :D

2007-12-04 @ 16:29:57
URL: http://sek.blogg.se
Postat av: yellowplease

Jag gillar det nya utseendet ^^
Hoppas allt går bra för dig, finns här om det är något!

KRAMAR

2007-12-04 @ 18:59:35
URL: http://yellowplease.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0