Uppgång

65.8 kg

Alltså plus 2 hg.
Inte bra.

Det gick ju så bra och i rätt riktning, varför kunde jag inte hålla kvar på det då?

Fast nu ska jag fara till lägenheten idag.
Skitbra.
Har inte ätit nån frukost och ska hoppa över lunchen.
Sen kaanske jag äter nå buljong till middag eller så.
Ska typ bo på gymet ikväll. Går inte därifrån föräns jag har brännt minst 400 kcal.

Allt kommer att bli så mycket lättare nu när jag bor själv.
Ska typ kasta all mat jag har i kylskåpet och skafferiet. Om man inte har nånting att äta, så äter man inte heller.

Med mitt schema kommer jag dessutom ha massor med tid till att träna.
Ska inte sitta stilla en sekund mer än nödvändigt.
Sen tar det typ en halvtimme att gå till skolan, och en halvtimme tillbaka, plus att jag går samma vända på kvällen för att kunna sitta vid datorn på skolan.
Det är lika med 2h promenad varje dag!
Underbart.

Åsså ska jag vara på gymet varje dag.
Shit nu är jag peppad.
Ska fan inte gå upp nått mer.

Börjar känna mig kall i fingrarna.
Vet att det är ett dåligt tecken, men jag tycker att det är så underbart.
Helst vill jag vara så hela dagen, men det brukar försvinna på eftermiddagen då jag äter nått. Kan inte hålla mig hur länge som helst utan mat.
En gång i tiden kunde jag det och det var fantastiskt.
Men nu orkar jag inte röra mig om jag inte får i mig nån energi till middagen.
Synd.

Men nu ska jag packa väskan.
Ser fram emot bättre resultat imorgon.

 - AnnaMaria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0