Tävlingsdag 3

Usch!
Det blev ett bullbak igår samman med mamma.
Fy fan.

Jag kämpar hårt för att hon inte ska misstänka nånting, och det har sitt pris.

När vi bakar bullar så har vi gjort på samma sätt i alla år; jag tjuvsmakar av degen och mamma säger åt mig at låta bli, sen tjuvsmakar mamma av degen och jag säger åt henne att låta bli.
När bullarna är färdiga så tar vi ett glas mjölk och äter minst två bullar var...

Skulle jag på något sätt bryta dom traditionerna så skulle mamma misstänka nått direkt.
Så därför var jag tvungen att äta bullar och bulldeg.
Inte för att det inte är gott, jag älskar det!
Men det syntes definitivt på vågen i morse.

65.6 kg

Trots att jag powerwalkade i två timmar så gick jag bara ner 3 hg!
Usch och fan och hela kalaset.

Idag ska jag kompensera det.
Blir att pimlpa buljong hela dagen. Dock är vi bortbjudna på middag, men jag kan ju säga att jag inte mår så bra. Kan skylla på bulldegen vi åt igår...

Utöver allt det här så spöregnar det.
Inge kul att fara ut och cykla då...

Dock måste hunden ut i alla fall, så det är bara att gräva fram regnkläderna.


Synd att jag inte är i lägenheten, då hade jag bara kunnat kila iväg till gymet och brännt massor med kalorier. Nu är det lite svårare...

 - AnnaMaria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0