Tävlingsdag 2

Det var en riktigt bra dag igår. Tränade jättemycket och städa hela huset. I kombination med att jag höll mig under 300 kcal så visade vågen i morse:

65.9 kg!
Taadaaa!

Vilket betyder att jag på två dagar har gått ner 2.3 kg.
Inte illa.
Inte så kontigt heller med tanke på att jag har väääldigt mycket fett att ta av!

Vänta bara, ska motionera ännu mer idag, plus att jag ska äta bättre mat (åt lite honung igår, illa) så vi får se vad resultaten säger imorgon...

Om det blir som jag har planerat idag så ska jag gå två timmar stavgång.
Cykla med hunden 40 min.
Promenera med hunden 2x40 min.
Ev. lite mer stavgång.

Så, önska mig lycka till!

 - AnnaMaria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0