Tävlingsdag 1

Blev lite gladare när jag ställde mig på vågen i morse.
66.9 kg

Fortfarande dåligt, men bättre än igår...


Idag är första tävlingsdagen.
Det är faktiskt en rätt bra tävling, för även om man inte går ner mest i vikt så vinner man ju ändå bara man har gått ner...
Jag har satt mitt första delmål på 65 kg
Jag förväntar mig att jag når det innan veckan är slut. Sen är det ju bara att anmäla sig till en ny tävling!
Man blir så himla sporrad när man är flera, speciellt jag som hatar att förlora.

Måste ge mig ut och springa oxå.
Det var länge sen. Och cykla, nu när jag äntligen har min cykel så ska jag cykla precis över allt!

Men nu börjar det bli dags för frukost.
Blir lite jobbigt att äta när man måste räkna alla kalorierna, men det ska nog gå bra ändå...


 - AnnaMaria



Lite Thinspiration:
image1image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0