Stilla

Allting står jättestilla.
Eller inte ens det.

63.1 kg

Dvs. jag har gått upp!
Kanske för att jag åt lite pasta igår innan träningen. Ville ha i mig kolhydrater för att orka med när vi skulle träna 2 timmar.
Men det blev nog för mycket ändå.

Mådde skitdåligt sen när man såg alla andra tjejerna som hoppade runt i sina minishorts (alla är dansare och väger typ max 50 kg), kände mig som en flodhäst.

Och när man ställer sig på vågen så visar den plus!
Usch.

Det här går inte mer.
Dessutom ska jag hem i helgen.
Vad ska jag göra.
Jag vill gå ner, men jag har så jävla dålig självdiciplin att när jag väl börjar äta så äter jag mig mätt. Helt mätt. Äckligt mätt.
Sådär mätt att man helst bara vill spy upp det igen.
Men jag kan inte spy upp det.
Hur mycket jag än vill.
Jag har provat, massor av gånger, men ingenting funkar.
Jag vet inte vad jag ska ta mig till.

Jag sa att jag skulle nå mitt delmål på 61 kg innan den femte september.
Det är fem dagar dit och två kilo.
Allt känns så hopplöst att jag bara vill dra ett täcke över huvet och aldrig mer stiga upp, inte för att träna, inte för att äta, inte för nånting.

Tänk om det fanns ett piller som gjorde att man inte behövde äta.
Så att alla tankar på mat gjorde en spyfärdig.
Så man mådde illa bara av att känna matlukten.

Jag tror att det är där mitt problem ligger.
Jag gillar mat för mycket.
När mina dåliga perioder kommer så kan jag äta massor. Flera portioner.
Det är därför jag ser ut som jag gör.
Jag slutar aldrig äta.

Vad ska jag ta mig till?
Vad ska jag göra?
Hur ska jag kunna gå ner i vikt?
Jag mår så jävla dåligt av att vara så här tjock, men jag lyckas inte gå ner i vikt.
Jag står ju bara stilla.

Kan inte nån ge mig lite av dera självdiciplin?
Gudarna ska veta att jag behöver det.
För fortsätter det så här så kommer jag att rulla fram innan jul...

Jag vill inte, jag orkar inte...
Jag kan inte.
Jag kan inte ens gå ner i vikt...

 - AnnaMaria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0