Skollunch

Usch.
65.0 kg

Har fått mens, så det är förmodligen därför jag inte går ner nånting.
Ska fara på gymet idag och träna massor.
Åt lunch på skolan idag, så det behöver jag.
Åt groteskt mycket. Det känns som om jag måste träna hela natten för att bli av med det.

Dessutom har min hund börjat löpa och då går hon inte att lämna ensam hemma.
Alltså måste jag lämna henne hos mina föräldrar.
Men jag vill inte hem.

Jag hade ju sett fram emot en hel helg utan att behöva visa för nån att man äter.
Vi får se hur det blir.
Dessutom kommer jag att vara utan dator hela helgen, så jag kommer att förlora massor av thinspiraion på det.
Får ta och köpa några tidningar och utöka min klippbok.
Måste gå ner minst 2 kilo i helgen. Ska prova svälta och se om det ger något.
Alternativt leva på ty 100 kcal/ dag.

Får se hur det resulterar.

 - AnnaMaria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0