Skola

Står stilla.
65.8 kg

Var tvungen att äta ute med mamma igår = massor av kcal
och bjöd på bullar (en kompis hade fått mig att lova) = ännumer kcal

Klockan var nästan elva på kvällen innan jag kunde smita iväg och springa.
Kämpade och sprang i nästan en timme för att bränna allting.

Idag är det dock en bättre dag.
Har inte ätit nått till frukost och har städat två timmar och promenerat mer än en halvtimme.
Har håltimme nu så jag ska ut och promenera ännumer och försöka hoppa över lunchen. Kan ju alltid säga att jag gick hem till lägenheten och åt där.

Imorgon ska vågen peka neråt, om det så ska krävas nollintag av kcal. Så här får det inte fortsätta.
Jag ska inte stå still nått mer så länge tävlingen är igång.
En annan tjej har tappat 6 kilo sedan tävlingen började.
Hon har verkligen varit asduktig.
Önskar att jag kunde vara lika duktig.
Istället fuskar jag och skyller på omständigheterna.

Men nu är det slut med det.
Ingen annan kan fixa det här förutom jag.
Och jag SKA fixa det.

Om jag har riktigt tur så hinner jag förbi på gymet ikväll oxå.
Hoppas det.

Jag ska vinna kampen mot vågen!

 - AnnaMaria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0