Sista invägningen

Nu har jag varit riktigt dålig på att skriva.
Men igår fick jag mig en trevlig överaskning:
65 kg

Dvs. jag har nått mitt första delmål.
Nästa delmål är 61 kg och det ska jag nå innan den 5:e September.
Lite hårt kanske, men jag måste ha strikta linjer, annars klarar jag det aldrig...

Har tagit upp att träna på gymet igen.
Trappar ner på styrketräningen och tränar mer kondition.
Längtar tills dom börjar med morgonsimmet igen så man kan simma på morgonen innan skolan börjar. Det är helt underbart härligt.

I morse stod vågen på 64.9 kg.
Inte så stor skillnad från igår, men då åt jag både lunch och middag under övervakning.

Var på gymet en stund i morse och brände lite kcal.
I kväll ska jag och en kompis jobba på en koreografi, så det är ju en hel del träning i det. Ska klara middagen på mindre än 50 kcal så ska vi se om jag har tappat nånting till i morgon.
Är jag riktigt duktig så kanske jag till och med skippar middagen.

 - AnnaMaria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0