Problem

Vet att jag inte skrev igår. Jättedåligt av mig.
Är dock lite frustrerad eftersom att vi har massor av främmande hemma så jag är aldrig själv i datarummet (kan därför inte skriva vad jag vill) dessutom skulle det vara för uppenbart om jag försökte hoppa över måltiderna.
Istället är jag ute och motionerar massor, det hindrar mig i alla fall från att gå upp i vikt.

Vågen står dock stilla på 65.6 kg.
Irriterande!
Är såå nära mitt delmål (65 kg) och så står jag stilla!

Idag är dock en någorlunda bra dag.
Har bara ätit pyttelite (typ 25 kcal) och klockan är redan två.
Har dock inte hunnit motionera nått, men jag har ju en hund och en massa små-kusiner här som jag måste aktivera, så motionen kommer den oxå.
Bland annat så lånar vi grannens jätte-studsmatta.
Har hört att man bränner ungeför lika mycket kcal under 20 minuters hoppning som under ett spinningpass. Vet inte om det stämmer, men nog fan är det jobbigt att hoppa runt som en studsboll!
Dessutom är det jättekul att göra lite akrobatiska saker (typ handvolt och sånt).
Har anmält mig till en Cheerleadinggrupp, så det är på tiden att jag lär mig lite sånt...

Åker tillbaka till lägenheten i morgon. Askul!
Då har jag ingen bil = måste gå eller cykla för att ta mig nånstans
Har heller ingen som kollar mig över axeln och undrar varför jag äter så lite/motionerar så mycket.
Det enda dåliga är att jag inte har nått internet, så jag måste gå till skolan för att kunna sitta vid datorn. Visserligen bra efter som att jag bränner kcal, men det betyder även att jag inte har tillgång till internet de helger jag väljer att stanna (vilket blir de flesta eftersom jag då kan fasta ordentligt)...

 - AnnaMaria



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0