Powerwalk

Har varit ute och powerwalkat i två timmar!
Ashärligt!

Fast nu är jag så trött att jag skulle kunna lägga mig ner och sova på plats.

Höll mig till min 100 kcal-frukost idag igen.
Den är faktiskt riktigt mättande.

Sen har jag varit och handlat. Det är lite jobbigt att handla där jag bor, jag känner ungefär 70% av alla som jobbar i affären och de övriga 30% vet jag mer eller mindre vilka de är, så man kan inte smyga runt med vilken diet man har...

Längtar till på måndag. Då far jag tillbaka till lägenheten.
Då kan jag äta och handla precis vad jag vill utan att nån bryr sig.
Förutom på skollunchen då, men det ordnar sig alltid på nått sätt...

Köpte även en massa vitaminer. Silica Hår Hud och Naglar och Triomega. Så nu ska vi se om jag får behålla lite av håret...

Ska ut och cykla med hunden senare idag... Gruvar mig lite för jag känner mig rätt sliten.
Sen ska jag dammsuga oxå.
Mamma och jag har gjort en deal.
Om jag dammsuger hela huset en gång/dag tills jag åker tillbaka till lägenheten så ska hon köpa en digital köksvåg till mig.
Snacka om att inte se något problem. Hoppas det fortsätter så...

Fast jag har lite ångest, för hon fyller år nästa helg, och då blir det tårta och bullar och hela kalaset. Det skulle vara mycket misstänksamt om jag inte åt någonting då...

Men vi får väl se hur det går.
Nu ska jag lägga mig och vila en stund...



 - AnnaMaria


Thinspiration:

image3image4image5image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0