När botten är nådd...

... har man i alla fall fast mark under fötterna.

Den här dagen började dåligt och har bara blivit sämre. Har hetsätit massor och onyttigt. Nu mår jag mest bara illa och skulle förmodligen spy bara av att böja mig över en toalett.
Tyvärr är jag hemma, så mina föräldrar skulle märka direkt om jag försökte.

Men som sagt.
När botten är nådd har man i alla fall fast mark under fötterna.

Så sant.

Har hittat någon att kämpa tillsammans med.
Tillsammans ska vi klara det.

Imorgon är en ny dag, ny månad, och under den månaden kommer jag att bli ett år äldre.
Längtar.

Ska i alla fall ha gått under 60 kg innan jag fyller år. Helst närmare 55. Annars blir jag deprimerad.
Riktigt deprimerad.

Ska se till att kämpa riktigt hårt den här månaden.
Tror ändå att den här dagen har fört något gått med sig.
Nu kommer jag ihåg hur det känns att vilja spy bara man tänker på mat.
Ska försöka behålla den känslan så länge det går. Då är risken mindre för överätning...

Önska mig lycka till nu...

 - AnnaMaria

Kommentarer
Postat av: charlie

Har du inga bilder på dig själv?

Jag har inte förstått om du har anorexia eller "tjock"

ditt mål är att bli benig eller men du kommer aldrig dit?

2008-11-30 @ 20:13:07
URL: http://cocacoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0