Långsamt

Hade en riktigt bra dag igår.
Trots det så visade vågen
62.8 kg idag.
Dvs. -0.1 kg.
Det går man ju ner bara av att pissa en skvätt.

(Ursäkta mitt tidvis vulgära språk)

Var ju på gymet igår och tränade bort över 500 kcal.
Tycker att det ska visa lite mer.

Fast å andra sidan har jag inte gjort no. 2 på fyra dagar, så det känns som att det har samlats massor med skräp (mat då alltså) i systemet som inte vill komma ut.
Snacka om att bära runt på onödig vikt.

Vill ha bort det så att vågen kan visa rätt vikt.

Funderar på att dricka massor med mjölk idag.
Visserligen är det massor med kcal i det, men jag är allergisk, så det borde rensa systemet.
Vill att vågen ska peka neråt imorgon.

Har fortfarande två kilo kvar innan mitt  nästa delmål.
Och det är inte så länge kvar innan tiden är slut, så jag måste ta i lite grann.
Dessutom ska jag hem i helgen, och det slutar alltid med att man går upp i vikt. Därför måste jag gå ner så mycket som möjligt innan dess, så jag inte har så mycket att gå ner efteråt.
Det låter kanske lite snurrigt, men ni behöver inte förstå, det är lixom inte hela poängen, det viktigaste är att jag fattar...

Ska försöka smita undan lunchen idag.
Blir lite svårt, men jag måste, för jag åt över 200 kcal till frukost. Äckligt.
Alltså har jag max 100 kcal att äta under resten av dagen.
Och maten på skolan innehåller typ 4000 kcal/100 g i snitt, så man blir tjock bara av att lukta på den...

Jaja, nu har jag babblat tillräckligt.
Ska kämpa hårt idag och se om det ger några resultat imorgon...

 - AnnaMaria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0