Första dagen i resten av mitt liv

Ställde mig på vågen i morse.
Det var fruktansvärt...

68.2 kg

Jag höll nästan på att svimma.

Det betyder att jag har gått upp nästan 10 kilo på ett år, ett år där jag har kämpat för att gå ner i vikt...
Till saken hör även att jag inte mäter mer än 160 cm över golvmattan. Vilket betyder att jag har ett BMI på nästan 27 enheter. Det är klassificerad övervikt!

Nu måste det fan hända något.
Jag har hittat en sida om ProAna. Jag hoppas att jag får den hjälp jag behöver.
Jag orkar inte leva om det ska fortsätta så här.
Jag kan nästan inte ha några av mina kläder längre, allt är för litet.
Det smiter och stramar överallt.
Jag känner mig ful varje gång någon ser på mig.

Kollade igenom semesterbilderna idag oxå. Jag ser ut som en köttbulle...
Kan inte fatta att jag faktiskt har visat mig offentligt i bikini.
Det är ju helt sjukt.
Stackars dom människor som har sett mig!
Dom måste ha fått men för livet...

Har varit lite aktiv idag faktiskt.
Cyklade lite med hunden och tog en liten promenad på kvällen.
Drack ett glas juice till frukost, åt två smörgåsar till lunch och en sallad till middag.
Sen var jag riktigt onyttig.
Tror jag åt nästan fyra eller fem smörgåsar till kvällsfika och et stor kopp varm choklad. Usch.
Jag måste ut och springa imorgon. Springa tills benen trillar av.
Jag stannar inte föräns jag spyr blod, på allvar..

Hörs imorgon...
Eller senare idag...

- AnnaMaria

Kommentarer
Postat av: Johanna

Känner igen mig, har varit där jag med.

2008-10-10 @ 19:12:50
URL: http://intheheadof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0